fredag 19 oktober 2012

Det här med rubriker...

.. Är jag totalt värdelös på..
Godmorgon soldater!

Inatt har jag knappt sovit alls, var på tok för rädd för att försova mig och det resulterade i att jag sov kanske en timma. Yay me.
Att jag senare idag ska köra 30 mil norrut gjorde inte saken bättre. Ska försöka tupplura senare innan vi åker!

Idag har jag iallafall hunnit med att:
  • Prata med bilprovningen utan någon som helst framgång
  • Lämnat bilen på AC Glas för att byta framrutan (Fick en Audi A2 som lånebil under tiden. Inte helt vanskligt!)
  • Ätit frukost
  • Packat halvfärdigt
  • Varvat Internet inte en gång, utan två gånger. 
Efter jag skrivit detta ska jag väcka syrran, sen ska vi först åka på Pegasus travshop och köpa en arbetslina, sen stallet och låta hästarna få starta kugghjulen i hjärnan! Efter det åker jag till Mathias vid 13.30 och vänta på att få hämta bilen för att sen kunna åka till min far i Boden över helgen!
Känner mig lite extra stygg eftersom att jag "måste" köra min bil som egentligen har körförbud upp. Dålig människa jag är.. Buhu. Verkligen.
Kanske lägger upp någon tidsinställt senare idag! Om jag hinner skriva något!

Liten fågel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar